|
|
ÿþDe waarheid is bekend ... je kunt tisa caps echt geld sparen door een assistent te gebruiken. Denk er op deze manier aan. Hoe verdien je je geld? Een product leveren? Een service aanbieden? Lidmaatschappen aanvragen? Hoe dan ook, je moet iets DOEN (het product promoten, de service uitvoeren, het lidmaatschap vragen) om dat geld te krijgen. Wanneer u voor alle mensen alle dingen moet zijn, kost het kostbare tijd weg van het enige dat contant geld voor u oplevert. Het inhuren van een assistent kan u vrijmaken om meer geld te verdienen. Hier is een voorbeeld: stel dat u 10 uur per week besteedt aan echte geldzaken. Je gemiddelde inkomen in één week is $ 1.000. Je besteedt de andere 30 uur per week aan het beantwoorden van e-mails, het doen van boekhoudingen, het bieden van klantenservice, enzovoort. Als je veel van de taken zou kunnen delegeren die niet absoluut je aandacht vereisen voor een assistent, zou je mogelijk nog twintig uur kunnen besteden aan het verdienen van geld.
Waar vind je goede virtuele assistenten? U kunt op het web zoeken, uw zakenpartners om aanbevelingen vragen of enkele online-assistent-mappen (VA) raadplegen, bijvoorbeeld http://www.assistu.com. Ik raad ten zeerste http://www.kesslerva.com aan. Degene die je kiest, zorg ervoor dat ze ervaring hebben met het uitvoeren van de taken die je wilt delegeren. supreme caps Zorg er ook voor dat ze "uurlijks" werken zonder contracten (althans in het begin), zodat je een idee krijgt van hoe hij / zij zaken doet. Virtuele assistenten kunnen je vrijmaken om te doen waar je goed in bent ... geld verdienen. Dit is een zeer betaalbaar alternatief om jezelf haveloos te laten lopen en alles zelf te proberen. Is tenslotte niet een van de voordelen van een ondernemer die meer vrijheid last kings caps zou moeten hebben?
Dit is een belangrijk onderdeel van het ondernemen van actie. Er zijn echt items die belangrijker of dringender zijn dan andere. Zet de lijst dus op volgorde van belangrijkheid orurgency. Als onderdeel van dit ontdekkingsproces, identificeer je alle items die je candelegate. Vraag jezelf af wat het beste gebruik van je tijd is en als iets op je lijst buiten dat bereik valt, delegeer het dan. 3. Neem de lijst met items die u niet kunt delegeren en deel ze uit in stappen van bijtgrootte. Whento-do-artikelen zijn groot, ze lijken overweldigend. Onthoud echter het gezegde dat je alleen een olifant kunt eten die je bijt, en vermeld de actiestap die nodig is om het taakitem te volbrengen. 4. Plan actie-items. Wanneer krijg je ze af? Hiervoor moet je misschien een stap terug doen en van een afstand naar je agenda kijken. Door activiteiten ymcmb caps op een constructieve manier in te plannen, kunt u minder tijd aan hen besteden en ze daadwerkelijk krijgen.
Waarom? Hier zijn slechts enkele van de voordelen die andere thuisgebaseerde bedrijven u niet kunnen bieden: - Het heeft het grootste potentieel tegen een minimale investering.- Uw bedrijfsplanning is 100% flexibel.- U kunt zo weinig werken als 3 uur per dag & nog steeds succesvol.- Dit is echt een 'thuis'-bedrijf, werkt alleen op uw computer.- U kunt zo ongeveer alles doen wat u wilt als uw bedrijf.- Alle vaardigheden die u nodig hebt, gebruiken een computer en internet.- Elke gemotiveerde Moeder kan het doen, ongeacht haar achtergrond. Dus als een internetbedrijf de beste thuisbusiness is voor thuismoeders, waarom doen zo weinig moeders het dan? "Wanneer ik met andere moeders deel, doe ik wat ik doe een beleefd knikje, een paar nieuwsgierige vragen en een verbaasd "ja, juist ..." uiterlijk ", zegt Milana.
Neem er een pauze van en verfris jezelf voordat je aan je volgende taak begint. Ik heb altijd ontdekt dat ik uit het raam naar de wonderen van de natuur ga kijken terwijl ik wacht tot de ketel kookt, want mijn warme chocolademelk kan een verhelderend en verjongend effect hebben op mijn dag. 6.En last but not least, vraag om hulp. Hoeveel we ook denken dat we tegen de wereld aankunnen, we zijn niet allemaal 'supermenselijk' en om hulp te vragen met iets is een onderdeel van het 'normale mens' zijn. Bij het runnen van uw bedrijf, het genereren van inkomsten en het vergroten van uw klantenkring zijn uw belangrijkste 'behoeften', dus waarom niet hulp krijgen bij de niet-kerntaken (correspondentie, het onderhouden van uw website, het ontwerpen van uw nieuwsbrief, enz.) Om te blijven up.
Elk van hen heeft een verhaal te vertellen, de herinneringen stromen elke keer als ik er een opgeef. Geen van mijn shotglazen heeft echt enige geldwaarde, maar ik zou ze nooit afscheid nemen, als een verzameling zijn ze een bewijs van mijn bestaan als ze bij elkaar worden gehouden. boy london caps Ik heb op internet gezocht naar de redenen waarom anderen shotglazen verzamelen. Dit citaat werd gevonden op een persoonlijke site van een voor de hand liggende diehard Hard Rock Café shotglascollector; "Mijn doel is om alle shotglazen die in de loop der jaren beschikbaar zijn geweest van The Hard Rock Cafés en The Hard Rock Hotel weer te geven." Het is onnodig om te zeggen dat de man (of vrouw) zijn best doet om dat te voltooien. verzameling. Mijn volgende citaat komt van een andere persoonlijke website; "Ik houd van mijn shotglazen! Momenteel bezit ik bijna 400 van de mini-drinkschepen.
|
Forum Statistiken
Das Forum hat 2899
Themen
und
2901
Beiträge.
|
Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen |